سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلستان امروز شاهد پنج بازی بود. در اولین بازی، منچستر یونایتد مقابل وست برامویچ قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

شیاطین سرخ که هنوز داغدار باخت 2-1 مقابل وست برام در اولدترافورد بودند در این بازی تلاش کردند که انتقام بگیرند.


نیم ساعت اول بازی تلاش دو تیم در ثبت گل بی‌نتیجه بود تا اینکه در دقیقه 34 بازی فیل جونز با ضربه سر، پاس فان پرسی را تبدیل به گل اول منچستر کرد.

نیمه اول با تک گل منچستر یونایتد به پایان رسید. اما این تیم که در حال حاضر با اختلاف 9 امتیاز از تیم هم‌شهریش فاصله دارد، در ادامه باید برای رسیدن به تیم‌های راه یابنده به لیگ اروپا تلاش کند.

نیمه دوم برای شیاطین سرخ با اقبال بهتری همراه بود و نه تنها این تیم را زودتر به گل رساند که دو فرصت را برای مهمان وست برام تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 65 بازی وین رونی پاس هوایی رافائل را با سر در کنج بالای سمت چپ دروازه وست برام نشاند.

گل سوم منچستر را ولبک در دقیقه 82 بازی زد. ولبک در دقیقه 63 بازی جایگزین فان پرسی شده بود. منچستر یونایتد با 48 امتیاز از مجموع 28 بازی با اختلاف 5 امتیاز از تیم پنجم، در رده ششم جدول قرار دارد.

این بازی هفتمین رقابت وست برامویچ در لیگ برتر تحت مربیگری پپه مل بود که در هیچکدام از بازی‌ها موفق نشده است این تیم را به پیروزی برساند. وست برام هم امتیاز با کاردیف سیتی است و تنها به دلیل تفاضل گل برتر در رده 17 جدول درست بالای منطقه خطر قرار دارد.

کاردیف - فولام

در بازی دیگر امروز، کاردیف میزبان فولام بود. این بازی، 1-3 به نفع میزبان به آخر رسید.

گل اول این بازی را استیون کاکر در دقیقه پایانی نیمه اول برای کاردیف به ثمر رساند تا این تیم نیمه دوم را با برتری آغاز کند.

اما در دقیقه 59 بازی لوئیس هالتبی آلمانی بود که گل برابری را برای فولام به ثمر رساند.

در دقیقه 67، دوباره، کالکر، کاردیف را پیش انداخت.

اما در نهایت ساشا ریتر مدافع فولام بود که با زدن گل به خودی پیروزی کاردیف را قطعی کرد.

کاردیف با برد امروز 25 امتیازی شد، اما همچنان در رده هجدهم جدول و در منطقه خطر باقی ماند. فولام 21 امتیازی هم همچنان در قعر جدول لیگ قرار دارد.

کریستال پالاس - ساوتهمتون

کریستال پالاس که در بازی امروز میزبان ساوتهمتون بود این بازی را با نتیجه 1-0 به حریف واگذار کرد.

باخت کریستال پالاس در بازی امروز، بیست و هشتمین رقابت فصل، این تیم را به منطقه خطر نزدیکتر کرد.

تک گل این بازی توپی بود که رودریگوئز در دقیقه 37 بازی از خارج محوطه جریمه در قلب دروازه کریستال پالاس کاشت.

ساوتهمتون که تا به اینجای فصل بیست و نه بازی انجام داده است با 42 امتیاز در رده 9 جدول قرار دارد و کریستال پالاس با مجموع 27 امتیاز از 28 بازی شانزدهمین تیم جدول لیگ است.

نوریچ - استوک

نوریچ در بازی بیست و نهم فصل جاری میزبان استوک بود. این بازی با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و گل اول بازی این بازی را جانسون در دقیقه 56 با ضربه سر در دروازه استوک جا داد.

اما فرصت گلزنی برای استوک در دقیقه 72 بازی، روی نقطه پنالتی فراهم شد. جاناتان والترز مهاجم ایرلندی استوک این فرصت را تبدیل به گل کرد.

نوریچ با 29 امتیاز تیم پانزدهم جدول است و استوک با 31 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

چلسی - تاتنهام

در داربی لندن، چلسی در استمفورد بریج میزبان تیم شمال لندنی تاتنهام بود. این بازی پر گل با نتیجه 0-4 به نفع صدر نشین جدول لیگ به پایان رسید.

این بازی که نیمه اول بی‌اتفاقی را پشت سر گذاشته بود در دقیقه 56 شاهد گل اول آبی پوشان غرب لندنی بود. اتوئو زننده این گل بود.

تنها سه دقیقه بعد از گل اول بازی، یونس کبول، مدافع فرانسوی تاتنهام با خطا روی اتو در محوطه جریمه، از زمین بازی اخراج شد و میزبان را صاحب فرصت پنالتی کرد که توسط ادن آزار تبدیل به گل شد.

اما صدرنشینان جدول لیگ به این هم بسنده نکردند، دمبابا در دقیقه 88 بازی گل سوم چلسی را زد.

تنها یک دقیقه بعد از گل سوم چلسی و یک دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی دمبابا گل چهارم بازی را هم برای چلسی زد تا موقعیت این تیم را با اختلاف 7 امتیاز از لیورپول در صدر جدول لیگ تثبیت کند.

تاتنهام با 53 امتیاز تیم پنجم جدول لیگ برتر انگلستان است.

بازی منچستر سیتی و استون ویلا به دلیل بازی‌های این دو تیم در جام حذفی انگلستان که فردا انجام خواهد شد به زمان دیگری موکول شد.

بازی‌های لیگ برتر، شنبه هفته آینده با انجام هشت بازی پیگیری خواهد شد.


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 87094
کل یاداشته ها : 19


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ